Servicecenter för Idrottens hus Skanstull och Digitala arbetsplatsen

Kopiering och utskrifter på Bosön

Stiftelsen är ansvarig för kopieringsmaskinerna på Bosön.

Felanmälan gällande utbildning och IFHS utrustning
Vid fel eller problem som inte kan lösas av användaren ska detta anmälas till administratören (Skolkansliet) på Bosön. Administratören (Skolkansliet) kontaktar service@rf.se alternativt ringer för felanmälan. RF-Service gör sedan en initial felsökning. Kan felet åtgärdas så hanterar RF-Service ärendet, om inte så skall administratören kontakta Dsolution för vidare hjälp.

  • Använd telefonnummer och maskinnummer som finns uppmärkt på respektive maskin när du kontaktar leverantören. 
  • Handlar problemen om nätverket, din dator och utskrift gäller ovan att anmälan sker till service@rf.se. Om du inte själv kan söka ovan nämnda felkällor, kontakta service@rf.se


Felanmälan gällande SMS utrustning: Hanteras av SMS själva och de skall vända sig till sin IT-avdelning internt alternativt direkt till DSolution (telefonnummer står på skrivaren).
Felanmälan gällande ElitIdrottsstöds utrustning: Vänder sig till service@rf.se direkt.


Papper
För påfyllning av papper finns detta att hämta på pall i krypgrunden under postrummet. 

Toner
IFHS och Elitidrottsstöd kontaktar skolkansliet. I undantagsfall kan toner också beställas via nummer som finns ovanpå skrivaren. Det tar dock en dag för leverans.

Vid övriga problem eller förfrågningar kontakta Stiftelsens drift.


Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.