Servicecenter för Idrottens hus Skanstull och Digitala arbetsplatsen

Vad har övrig personal för ansvar på Bosön?

  • Att personligen genomföra viss felsökning t.ex. kontrollera att nätverkskabel sitter i och starta om dator.
  • Att informera RF-Service om flytt av arbetsplats ska ske.
  • Vid problem med dator som inte kan lösas på distans, men det bedöms att datorn måste installeras om, skall användare se till att den kommer RF-Service tillhanda alternativt kolla med RF:s kontorsservice som kan hämta datorn vid överenskommen tid.


Mailkontakt med service@rf.se alternativt telefonnummer 08-699 61 10. 

Öppettider: 

  • Mån-tors 08.45-16.30 
  • Fredagar 08:45-15:30
  • Lunchstängt 11.00-12.00.


Felanmäla det som inte kan åtgärdas genom egen felsökning, på www.boson.nu.


Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Vi beklagar att vi inte kunde vara till hjälp. Lämna gärna feedback och hjälp oss att förbättra den här artikeln.