Servicecenter för Idrottens hus Skanstull och Digitala arbetsplatsen

Vilka ansvar har SMS på Bosön?

  • Att genom konferensservice vara behjälplig för konferenskunders service och önskemål.
  • Att informera om Bosöns internetkapacitet för konferenskunder och gäster.
  • Vid ev. ökat kapacitetsbehov från kund rådgöra med Stiftelsens drift och RF-IT om möjligheter till lösning senast 3 veckor innan. Denna kan vara extern genom lämplig IT-konsult.


Vid större driftfel på nätverket direkt felanmäla till RF Serviceavdelning med nedan kontaktuppgifter: 

E-post: service@rf.se 

Telefonnummer: 08-699 61 10

Öppettider: 

  • Mån-tors 08.45-16.30 
  • Fredagar 08:45-15:30
  • Lunchstängt 11.00-12.00.


Eller i övriga fall efter uppgörelse kontakta extern IT-konsult.


Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Synd att vi inte kunde vara till hjälp. Hjälp oss förbättra denna artikel med din feedback.